|
|||
DETALII STIRE:
Lorin Fortuna : Cu privire la modul nedemocratic în care anumiţi membri componenţi ai Comisiei Europene încearcă,în prezent, să impună alegerea, ca Preşedinte al CE-UE, a lui Jean-Claude Juncker
COMUNICAT
catre Ambasadorii,in Romania,ai Statelor componente ale Uniunii Europene,precum si catre alte institutii,organizatii si persoane potential interesate
Cu privire la modul nedemocratic si neconform ideologiei politice constitutive a Uniunii Europene (UE),in care anumiti membri componenti ai Comisiei Europene a Uniunii Europene (CE-UE) , precum si alti factori de influenta,din cadrul UE,incearca,in prezent,sa impuna alegerea, ca Presedinte al CE-UE,a lui Jean-Claude Junker,reprezentant al Statului Luxemburg,precum si in legatura cu alte probleme conexe (editie revazuta si completata) Spre stiinta: Presedintelui Romaniei Parlamentului Romaniei – Senat Parlamentului Romaniei – Camera Deputatilor Guvernulul Romaniei Curtii Constitutionale a Romaniei Comisiei Constitutionale de la Venetia Consiliul Legislativ al Parlamentului Romaniei Comisiei pentru Revizuirea Constitutiei,din cadrul Parlamentului Romaniei Altor institutii,organizatii si persoane potential interesate Mass-media Grupul Constitutional "Timisoara" (GCT),constituit la Timisoara,in anul 2001,in scopul evidentierii,publice,a faptului ca: Romania,datorita Constitutiei pe care o are,este,de fapt,un:Stat handicapat-constitutional,pecum si pentru a infiinta Forumul Constitutional Cetatenesc,din Romania,constituit in data: 18.06.2010,si menit a coordona realizarea unui model de Proiect Costitutional,de tip:Lege Suprema in Stat,si nu doar de tip:Declaratie oficiala de intentii constitutionale,luind la cunostinta,din relatarile difuzate de Mass-media,despre situatia creata,in cadrul Uniunii Europene,prin presiunile exercitate de catre reprezentantii anumitor State asupra reprezentantilor altor State,componente ale Eniunii Europene,pentru desemnarea drept candidat la functia de Presedinte al Comisiei Europene, din cadrul Uniunii Europene, a lui Jean-Claude Juncker,reprezentatnt al Statului Luxemburg,a considerat,in calitate de grupare civica,autentica,din Romania,necesar sa dea publicitatii urmatoarele opinii si considerente in legatura cu situatia mentionata anterior: 1. Jean-Claude Juncker ,fost Prim-ministru al Statului Luxenburg si propus,actualmente,de catre Partidul Popular European,drept candidat la presedintia Comisiei Europene,a Uniunii Europene,este cunoscut ca fiind un sustinator al transformarii Uniunii Europene,dintr-o Uniune de State independente si suverane,din cadrul continentului Europa,in:Statele Unite ale Europei (care sa functioneze dupa modelul Statelor Unite ale Americii,adica prin integrarea,in timp,a Statelor componente,intr-un Super-Stat, federativ,cu pierderea identitatii statale, precum si a structurarii populationale,pe care Statele,in cauza,le-au avut la aderarea la Uniunea Europeana),cu si riscul de a fi dominate,pana la subordonare,sau chiar aservire,Statelor care au manifestat deja,in trecut (exemplu:Germania), vocatia de a se impune,uneori chiar si cu orice pret. Aplicarea strategiei mentionate anterior este contrara ideologiei statale elaborata de catre personalitatile fondatoare ale Uniunii Europene,deoarece conduce la o situatie statala in care Statele componente ajung sa fie impartite pe categorii calitative,in care anumite State,care au acaparat Puterea Administrativa,in cadrul UE,pentru a o mentine cat mai mult si a o exercita,in mod specific clientelar-statal, sa se consolideze si chiar sa profite,la nivel statal,iar alte State sa sa se destabilizeze si sa fie prejudiciate,la nivel ststal. Apreciem ca o asemenea situatie s-a creat,deja,in cadrul Uniunii Europene,sub conducerea actualilor conducatoti ai Uniunii Europene,iar Romania a fost foarte prejudiciata,devenind victima a unei asemenea strategii de conducere unional-statala. 2. In contextul evidentiat anterior,GCT face apel catre toti euro-parlamentarii Romaniei sa dea dovada de demnitate statala,in calitate de euro-parlamentari,in cadrul Uniunii Europene,si sa nu sprijine alegerea,in calitate de conducatori ai Uniunii Europene,si mai ales a unor conducatori importanti,a unor candidati propusi de grupari de interese statale ostile si chiar dusmanoase Romaniei,cum apreciem ca sunt candidatii propusi si sustinuti de catre Partidul Popular European,precum si candidatii sustinuti de anumiti reprezentanti ai unor State,care au promovat o politica vadit ostila fata de Romania,precum si fata de alte State,pe care le-au tratat,inclusiv oficial, ca State de categoria a 2-a,sau chiar a 3-a,aducandu-le,astfel,grave prejudicii materiale si de imagine statala,inclusiv prin modul in care au pretins reprezentantilor Statelor,in cauza,o atitudine obedienta (vezi referinta publica a nedemnului Presedinte al Romaniei:Traian Basescu, la asa zisii:"licurici",precum si acordarea,la comanda "licuricifera" a celei mai importante distictii,oficiale,de Stat:Steaua Romaniei,pseudo-revolutionarului si inalt-tradatorului:Laszlo Tokes (inca nejudecat si nepedepsit,corespunzator,pentru faptele sale) ,in conditiile in care medalia,in cauza,nu a fost acordata,din cate cunoastem, nici unui revolutionar autentic,remarcat pentru fapte determinante pentru victoria RRD-1989,precum si nici unui patriot,merituos,autentic,remarcat prin fapte deosebite pentru Romania. In acelasi context semnalam chiar acceptarea unor relatii oficiale bazate pe coruptie si/sau pe intimidare personala (exemplu:solicitarea si chiar impunerea mitei,sub forma de bunuri si/sau servicii,in folos personal,pentru aderarea Romaniei la Uniunea Europeana,respectiv pentru obtinerea unor drepturi cuvenite Statelor membre,precum si: "Dictatul de la Bruxelles", la care a fost supus,intr-un mod specific obedient si rusinos,nu doar pentru el,ci si pentru Romania,in calitate de:Prim-ministru:Victor Viorel Ponta),sau chiar la nivel de Stat (exemplu: amenintarile,publice, proferate impotriva Romaniei,in legatura cu obligativitatea asumarii si respectarii consecintelor Pactului Ribbentro-Molotov,de catre Cancelarul Germaniei:Angela Merkel,in conditiile in care odiosul pact (incheiat in data:23.08.1939,intre Germania,condusa de dictatorul: A.Hitler si URSS,condusa de dictatorul: I.V.Stalin si,mai ales: protocoalele secrete,ale pactului respectiv,au fost condamnate,la nivel international (pact pe care Parlamentul Romaniei l-a declarat nul,in data:24.06.1991),dar,avind in vederea reactia Cancelarului Germaniei:Angela Merkel,pactul,in cauza,nu este condamnat si,probabil ,nici regretat, de catre Germania. GCT solicita chiar ca: euro-parlamentarii romani sa se refere,in cadrul Parlamentului European,la necesitatea revenirii Uniunii Europene la ideologia initiala,elaborata de catre personalitatile fondatoare ale Uniunii,in care scop nici un adversar al acestei ideologii nu trebuie sa mai fie sprijinit,pentru a fi ales intr-o functie importanta de conducere,in cadrul Uniunii Europene. 3. Avind in vedere rolul ocult,subversiv si distructiv,pe care aderentii la organizatiile masonice,oculte,subversive si distructive,angrenate in implementarea statala a asa numitei:”noua ordine mondiala”,il au in subminarea, pervertirea, agenturarea, oculta, subversiva si distructiva, pina la mafiotizarea statala si la transformarea Statelor de drept,in pseudo-State de drept,GCT indemna pe euro-parlamentarii Romaniei sa-si aminteasca ca,in Romania,in decembrie 1989,a avut loc o revolutie sangeroasa,in care si-au pierdut viata,au fost raniti si au luptat eroi adevarati,care au facut aceste sacrificii nu doar pentru ei,ci si pentru intreaga Romanie,astfel incat sa nu mai existe relatii statale,respectiv internationale,bazate pe subversiune de tip masonic,ci doar pe cooperare demna si respectuasa,la nivel statal,precum si reciproc avantajoasa. In contextul expus anterior,GCT mai face apel catre euro-parlamentarii Romaniei sa se remarce prin demnitatea si curajul de a initia,in cadrul Parlamentului European,o motiune de lustrare a euro-parlamentarilor masoni,pentru ca acestia sa nu poata candida pentru a ocupa functii de conducere,importante,in cadrul Uniunii Europene,impunindu-le sa declare, public, pe proprie raspundere,in calitate de candidati pentru ocuparea functiilor,in cauza,ca nu sunt membri ai unor organizatii masonice de tip ocult,subversiv si distructiv. 4. GCT doreste sa informeze,cu aceasta ocazie,pe conducatorii interesati ai Statelor componente ale Uniunii Europene,ca dispune de o experienta considerabila in realizarea unei Constitutii statale,de tip:Lege suprema in Stat si nu doar de tip:Declaratie oficiala de intentii constitutionale,cum,din nenorocire,pentru Romania,este actuala Constitutie statala,precum si cum sunt,din cate am putut constata,si Constitutiile altor State membre ale Uniunii Europene,cauza care sta la baza functionarii statale deficitare,sau chiar periculoase,in timp,ale respectivelor State. In contextul expus anterior,ne exprimam mirarea,dar si suspiciunea referitor la faptul ca inca nu s-a procedat,de catre Comisia Constitutionala de la Venetia,la o atentionare serioasa,bazata pe evidentierea erorilor constitutionale,evidente si foarte grave,pe care le include Constitutia statala,actuala,a Romaniei,erori care afecteaza nu doar optimizarea activitatii de legiferare statala,ci insasi existenta Statului national,suveran,independent,unitar si indivizibil,republican,de drept,democratic si social,care ar trebui sa fie Romania,in conformitate cu prevederile Articolului 1,al actualei Constitutii,dar nu este,tocmai datorita slabei calitati legislative a Constitutiei de care dispune,in prezent. Exemplificam cele afirmate anterior cu: nedefinirea ca infractiuni,deosebit de grave,de nivel societal,a uzurparii de Suveranitate nationala; a acordarii prioritatii in exercitarea,de drept si de fapt,a Suveranitatii nationale,organelor alesein detrimentul Referendumului;nesepararea corespunzatoare a principalelor puteri de Stat ,la nivel central,respectiv districtual,respectiv local;neaplicabilitatea Articolului 47,aliniatul 1,referitor la asigurarea venitului minimal,necesar unui trai decent,in cadrul unui Stat social;inlocuirea raspunderii juridice cu raspunderea politica in activitatea de guvernare,respectiv de legislare,respectiv de conducere,la nivel statal,absenta pedepsei cu moartea, pentru a nu putea fi aplicata in scopul descurajarii comiterii de crime,la nivel societal,prin politica de guvernare,si inca multe altele. Anuntam pe cei interesati de cunoasterea: Proiectului Constitutional "Timisoara", cunoscut si sub denumirea: "Constitutia de la Timisoara",ca este publicat atit in limba romana,cat si in limba engleza, in cadrul Website-urilor: www.lorin-fortuna.ro , respectiv: civilizationalism-virtual.blogspot.ro ,respectiv: virtual-civilizationalism.blogspot.ro . 5. Intr-un alt context,GCT considera necesar sa atentioneze pe toti reprezentantii Uniunii Europene asupra calitatii execrabile,morale si profesionale,a categoriei politico-partidice care a acaparat, prin abuz de Suveranitate nationala,manipulare mediatica,incalcarea samavolnica a legislatiei,legiferare subversiva si neconstitutionala s.a. Puterea de Stat, in Romania, si o mentine,prin aceleasi abuzuri,in contextul in care legislatia electorala a fost astfel "confectionata", incat nu acorda,din start ,sanse candidatilor independenti,decat cu rare exceptii,admise,probabil,tocmai pentru a nu se putea face referinta la anularea sanselor,in cauza (exemple:actualul euro-parlamentar: Mircea Diaconu). Referitor la cele mentionate anterior,mai evidentiem faptul ca, in Romania,prevazuta , constitutional,a fi: Stat democratic, se organizeaza referendumuri statale si se adopta hotariri referendare cu un procentaj de participare,respectiv de adoptare de hotariri, mult sub 51% (minimul admis intr-un Stat democratic),situatie pentru care este invinovatit Electoratul,fara a se tine cont ca: participarea foarte scazuta se datoreaza lipsei de credibilitate a actualei categorii politico-partidice (care manipuleaza,mediatic,Populatia statala,existind si acuzatii,publice,de fraudare a alegerilor,prin agenti specializati in acest scop),si nu indolentei Electoratului. Practic cea mai mare parte a alegerilor electorale ar putea si ar trebui sa fie contestate, oficial,datorita lipsei de cvorum electoral, specific unui Stat democratic (minim 51% din Electorat),insa pentru a nu aplica o hotarire, adoptata referendar, de a reduce Parlamentul Romaniei la o singura camera,cu maxim 300 parlamentari,hotarirea respectiva a fost ignorata,invocandu-se,intre altele, tocmai cvorumul prea mic al Electoratului participant la referendumul statal,respectiv. Actualului Presedinte al Statului:Traian Basescu,i se solicita,insistent, demisia, din mai multe motive,ultimul fiind acela ca stia ca fratele sau (in prezent inculpat pentru coruptie si arestat) era amestecat in afaceri mafiote,dar Presedintele n-a intervenit,pentru a-l opri. Pe de alta parte, actualul Prim-ministru,pe care Vicepresedintele SUA:John Biden (care a facut,recent,o vizita oficiala,in Romania),vazindu-l,si-a permis sa afirme,in cadrul discursului sau oficial,ca il vede pe viitorul Presedinte al Romaniei (insa pe care Viorel Catarama,fruntas al Partidului National Liberal-post-RRD-1989,l-a catalogat (in cadrul unui interviu televizat,realizat si difuzat ulterior vizitei respective),ca fiind:mafiot politic,in sensul de a fi:integrat in cadrul mafiei politico-partidice,romanesti,este inculpat intr-un proces de plagiat,a carui judecare se tot amina,in timp ce revolutionarii autentici ,din decembrie 1989,il acuza ca din refulare,specifica unor persoane incapabile de a da dovada de curaj si de demnitate,dar care sunt dominate de ambitii fara acoperire calitativa,pe de o parte,precum si pentru a avea fonduri cu care sa plateasca multimea de agenti oculti si subversivi care ii asigura supravietuirea politica,in functia pe care o detine,pe de alta parte,nu a procedat,nici pina in prezent,la restituirea indemnizatiilor banesti acordate,prin lege,in mod meritocratic,participantilor autentici,cu merite deosebite si chiar determinante la infaptuirea Revolutiei Romane din decembrie 1989 (RRD-1989),invocand,oficial,nerealizarea unei epurari a impostorilor (pe care,insa tocmai Guvernul trebuie s-o faca,si nu revolutionarii merituosi,dar a carei realizare Guvernul o tot amina,de mai bine de un deceniu,pentru a batjocori,de fapt,inclusiv in acest mod, idealurile RRD-1989,precum si pe infaptuitorii merituosi ai acestui eveniment,fundamental,din istoria recenta a Romaniei). Incheiem acest comunicat cu caracterizarea facuta ,recent (intr-un interviu televizat,mentionat anterior),tot de catre:Viorel Catarama,a categoriei politico-partidice, declasate (din care,insa, si el face parte), care a acaparat,post RRD-1989,in mod samavolnic si nelegitim,din punct de vedere revolutionar,Puterea Suprema in Stat si conducerea Romaniei:"In acest moment,partidele politice sunt structurile mafiote cel mai bine organizate din Romania". In contextul expus anterior,GCT solicita sprijinul conducatorilor de buna credinta,din cadrul Uniunii Europene,in vederea efectuarii unei deratizari eficiente,din punct de vedere moral si profesional, a partidelor politice,din Romania,incepand cu conducatorii respectivelor partide,apreciind,cu regret,ca: degradarea acestei categorii populationale s-a produs inclusiv datorita influentei nocive,de tip politico-partidic,etnic-iredentist,deviationist-sexual,masonic,imperialist si chiar mafiot.exercitata,asupra Romaniei,de catre anumiti conducatori si reprezentanti ai Uniunii Europene,care sunt,de fapt :rau-facatori,la nivel statal,unional-UE si continental. Conducator al Grupului Constitutional ''Timisoara'' Lorin Fortuna
|
EUROSILVER ARAD
Program Baricada TV
COZACONE
HOROSCOP
Înţeleptarea României
Ghilea Show
PARTENERI
|
Acest site foloseste cookies pentru a imbunatati experienta ta de navigare. Pentru mai multe detalii referitoare la cum folosim datele tale si la drepturile tale te invitam sa citesti: Politica de cookies sau/si Politica datelor confidentiale si dorim sa confirmi acordul tau.